۱۳۸۹/۸/۱۳

پیشنهاداتی در شهر

آخر هفته برای خیلی ها فرصتیه برای دور هم جمع شدن با دوستان  گپ زدن و خستگی در کردن،فرصتی برای کتاب خواندن و فیلم دیدن و گالری رفتن،فرصت خوبی برای تنبلی کردن...وب‌گردی،وبلاگ نویسی...فرصتی برای همینجوری بودن،خوش خوشکی،حالا از وسط این خوش خوشکی های همینطوری من چند تا خبر و سایت و اینا بهتون معرفی می کند تا جنس آخر هفته اتون جور بشه:

1- فکر کردم شاید براتون جالب باشه بدونین که نامزدهای جایزه گلشیری معرفی شدند.
2-عکس خوب می‌خواهید ببینید: وان ایک-س...عالیه!
3-فردا افتتاحیه یه گالری عکسه در "گالری 6 " که نمایشگاهی است از عکس‌های "کاوه گلستان" ساعت 4 تا 7 اینهم آدرس:خیابان خردمند شمالی -کوچه 18-پلاک6-طبقه همکف
4-یه گالری عکس دیگه؟ خب ! این خوراک هفته‌ی دیگه است که باید بگم "رضا کیانیان" یه گالری عکس داره در گالری"ماه مهر" که بیست و یکم آبان افتتاحیه است.داستان‌های آقای کیانیان که تعریفی نداشت ببینیم عکس‌هاش چطوره...
5-اگه به سخنان کوتاه آدم‌های معروف علاقه دارید یه سایت جالب هست به این آدرس The Quotations Page که البته مشهوده که به زبان انگلیسیه.
6- دو تا عکس از کارهای خودم "دوستان" و "کوهستان آبی"
7-نمی‌دونم چقدر با "یاسوناری کاواباتا" آشنایی دارید.یه کتاب دارم ازش می‌خونم به اسم "خانه خوبرویان خفته" که برگزیده به عنوان بهترین رمان قرن ژاپن شده و برنده جایزه نوبل ادبیات.برای شخص من خوندن چنین داستان‌های عجیبی خیلی لذت بخشه و کلن من از نویسنده‌های ژاپنی خیلی خوشم میاد.سبک کارشون را دوست دارم.این کار ترجمه "رضا دادویی" است از انتشارات
 سبزان.
8-یه کتاب خوب دیگه در زمینه هنرهای تجسمی و تاریخ هنر مدرن در اومده به اسم " شورشیان" اثر "لوردانا پارمزانی" ترجمه "مریم چهرگان و سمانه میرعابدی" انتشارات"موسسه فرهنگی پژوهشی چاپ و نشر نظر".اگر به تاریخ هنر معاصر علاقه دارید و حوصله خوندن مقاله ها و کتاب‌های مفصل را ندارید پیشنهاد میدم علی رغم قیمت بالای کتاب(8200) اونو بخرید.مختصر ومفیده.
9-خب اگه تاحالا رخت و لباس‌های زمستونیتونو از کمد در نیاوردین و جایگزین لباس گل منگولی‌های تابستونی نکردین اینهم میشه که جز برنامه های تفریحی باشه.بخصوص اگه بچه کوچیک توی خونه داشته باشید که چه کیفی میکنه وسط لباس ها جولان بده و هی نمک بریزه.

هیچ نظری موجود نیست: